Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Co oferujemy naszym pacjontom?

Nasze usługi

Umawiamy pacjentów na godziny i każdemu pacjentowi poświęcamy optymalny czas.

Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza zajmuje się profilaktyką oraz leczeniem ubytków próchnicowych.

Protetyka

Protetyka stomatologiczna zajmuje się uzupełnieniem braków zębowych (zarówno pojedynczych jak i mnogich) oraz odbudową i poprawą wyglądu zębów.

Chirurgia

Obejmuje cały szereg zabiegów w obszarze jamy ustnej, m.in.: ekstrakcję zębów mlecznych, stałych, nacinaniem ropni. Zabiegi z zakresu chirurgii stomatologicznej często są konieczne przed rozpoczęciem leczenia specjalistycznego (wszczepienia implantów, zabiegów protetycznych czy też endodoncji).

Implanty

Implant zębowy służy do uzupełniania braków zębowych oraz do poprawy stabilizacji protez zębowych. Został zaprojektowany tak, żeby jak najbardziej przywrócił funkcję naturalnego zęba.

Endodoncja

Szansę na uratowanie zęba, którego miazga została zraniona, zainfekowana lub znajduje się w stanie zapalnym daje nam endodoncja (leczenie kanałowe).

Stomatologia dziecięca

Dziecięcy uśmiech to jedno z najpiękniejszych zjawisk na świecie. Aby uśmiech naszych dzieci stał się także symbolem zdrowia, od ich najmłodszych lat warto zadbać o kształtowanie odpowiednich prozdrowotnych nawyków.

RTG i RVG

Wiele stanów chorobowych w obrębie jamy ustnej nie jest widocznych gołym okiem. W naszym gabinecie zdjęcia rentgenowskie stanowią nieodzowny element diagnostyki stomatologicznej.

Medycyna estetyczna

To szeroki zakres zabiegów i rozwiązań estetycznych podkreślających naturalne piękno.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Copyright by Tinsel.pl 2017. All rights reserved.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.